ב"הארץ" דווח כי המשטרה תשלם ל־13 מפגינים נגד הממשלה פיצויים בסך 624 אלף שקלים לאחר שנעצרו ושוטרי מחוז ירושלים ביצעו בהם חיפושים בעירום שלא כדין.
לפי הדיווח, בכירים בפרקליטות ובייעוץ המשפטי של המשטרה הבהירו למפכ"ל המשטרה דני לוי כי "אי אפשר להגן על השוטרים" בתיקי החיפוש בעירום, מפני שהבדיקות נערכו שלא לצורך ובניגוד לדין – כפי שעלה מבדיקת המשטרה והפרקליטות. עוד דווח כי לפי ההסכם, המשטרה לא תודה בטענות התובעים.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו