יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני אמר בדיון בוועדת הכנסת על חוק יסוד לימוד תורה כי "אינני מתכוון להתבזות פעם נוספת. שבעתי מהבטחות שלא מומשו".
"אני שבע מהבטחות בקדנציה הזאת. לכן, אם הוועדה תאשר את העברת החוק מוועדת החוקה לוועדת הכנסת, אבקש לדעת כיוזם הצעת החוק, עוד בטרם תחילת הדיונים האם בכוונתכם לקדם ולאשר אותו. אני מודיע לכם באופן חד משמעי: אינני מתכוון להתבזות פעם נוספת. שבעתי מהבטחות שלא מומשו", הצהיר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו