ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם בוועידת השלטון המקומי וטען כי לא ביקש מנשיא ארה"ב דונלד טראמפ "רשות" לפני התקיפה באיראן, אלא רק "הודיע" לו:
"יש רגעים שצריך לדעת להגיד גם לנשיא ארצות הברית, על מה אנחנו עומדים. כשבאתי לנשיא טראמפ לפני 'עם כלביא' – אני לא ביקשתי רשות, אני פשוט הודעתי על התוכנית שלנו. לשמחתי הוא גם הצטרף לקראת הסוף בפעולה מאוד חשובה", אמר, לפי דיווחים שציטטו קטעים מדבריו.
הוא חזר וטען כי "אם לא היינו פועלים ב'עם כלביא' ו'בשאגת הארי', לאיראן כבר היו פצצות אטום להשמדתנו. את זה הרחקנו, הרחקנו את האיום המיידי של אלפי טילים בליסטיים". עוד דווח כי נתניהו חזר על כך ש"כל עוד אני ראש ממשלה אנחנו שומרים על רצועת הביטחון בדרום לבנון".

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו