לפי הנספח המסווג של ההסכם שחתמו ישראל ולבנון, לצה"ל נשמר חופש פעולה בשטח שבשליטתו ("הקו הצהוב") נגד איומים מיידיים ואיומים מתהווים, כך דווח הערב בחדשות 12.
עוד נקבע בנספח שפיילוט נוסף, שלפיו, צה"ל יתפנה משטח שבו נמצא וצבא לבנון ייכנס אליו – ייעשה רק בהסכמת ישראל.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו