הזמן של
Moshe Cohen
חשבון קטן: נניח שכל הכתוב בכתבה אמת ויציב. מתוך 500 כלי נשק נתפסו 80% שזה יפה מאוד. אבל: 20% לא נתפסו, שהם 100 כלי נשק שנוספים כל שנה לטובת הטרור ולפשיעה.
נועה לזר נהרגה כי לא היה תקציב לתת לה אפוד. מי לא אישר תקציב? נערי האוצר. גם אם יחלקו את ירושלים ימשיכו המחסומים, ויצטרכו לממן אפודי מגן לחיילים ולמאבטחים בכל המחסומים בכל הארץ
מונטגומרי הבין שהגרמנים מתקדמים מהר רק תוך בזבוז דלק. הוא פקד על צוללות הבריטים בים התיכון להטביע רק מיכליות ואניות נושאות דלק. הגרמנים נתקעו בלי דלק.
1. כשישראל הוציאה את צבאה מרצועת עזה, טרוריסטים של חמאס השתלטו על רצועת עזה, רצחו את כל אלפי פקידי ממשלת פלסטין ושיגרו אלפי רקטות קטלניות לערים אזרחיות ישראליות, ואילצו את ישראל למלחמות... המשך קריאה

1. כשישראל הוציאה את צבאה מרצועת עזה, טרוריסטים של חמאס השתלטו על רצועת עזה, רצחו את כל אלפי פקידי ממשלת פלסטין ושיגרו אלפי רקטות קטלניות לערים אזרחיות ישראליות, ואילצו את ישראל למלחמות רבות, ואת יותר ממיליון אזרחי רצועת עזה לסבל נורא בלי "כיבוש" ישראלי ולרצח רבבות פלשתינאים בעזה ע"י החאמאס. למרות זאת ישראל מספקת חשמל, מים, מזון, דלק ו-מלט כדי למנוע אסון הומני למיליון+ התושבים המסכנים, וגם הליום לבתי החולים שלהם. החאמאס מנצל את החשמל הישראלי לייצור אלפי טילי נפץ נגד ישראל, ואת המלט הישראלי לבנית מנהרות להברחת רוצחים לשכונות יהודיות, ואת ההליום לבלוני תבערה להצתת שריפות בשדות ישראל, שם מיוצר המזון שישראל מספקת להם. אבסורד? בהחלט. פלסטין יודעת שהיא לא יכולה לשרוד בלי המטרייה הביטחונית הישראלית.
2. ההמנון הלאומי שלהם, שנכתב על ידי המשוררת הערביה מהכפר הערבי טורעאן הרבה לפני שישראל החלה להתקיים בשנת 1948, והושר במהלך כל מלחמה או טבח של שכונות יהודיות הוא:
"תנו לנו לאכול כבד של יהודי" לצד הצרחות "איטבאח אל יאהוד" (כלומר: שחוט את היהודים).
"תנו לנו לאכול כבד של יהודי"! לדעתם העולם חייב לתת להם לאכול כבד של יהודי, כי לדעתם זו זכותם! לדעתם אם מדינת ישראל מונעת מהם לאכול כבד של יהודי זה פשע מלחמה ולכן העולם חייב לנזוף בישראל!
האם הם ראויים לעצמאות? את רצינית? האם תרצי / תסכימי לקבל אותם כשכנים עצמאיים שלך, שישגרו אלפי רקטות קטלניות מדי שנה נגד הערים שלך ויתעקשו על זכותם לאכול את הכבד שלך? וזאת כאשר את חייבת לספק להם מזון, מים, חשמל, דלק ועוד כדי שהם לא ימותו ברעב? איך מדינה אחרת תגיב אם יירו רקטות נפץ על עיר הבירה שלה? האם המדינה תיתן אז ליורים עליה מים, מזון, חשמל, דלק, תרופות, מלט ועוד? האם שכונות יהודיות אזרחיות צריכות להיות היעד לטבח "איטבאח אל יאהוד?"
מי יסביר זאת לך ולאירופים ולאמריקאים ולעולם?
איפה משרד ההסברה הישראלי?

לצוללות יש תפקיד שצריך לשמור בסוד עד רגע האמת כדי להפתיע את האויב. גם אם כל החשדות נכונים, קיום המדינה יותר חשוב. יפה שתיקה, ודי לחכימא ברמיזא.
פןטין רוצה להכניע את ארה"ב בתתקפת טילי פצצות מימן כי הוא חושב שארה"ב חלשה ורוסיה חזקה כי ככה אמרו לו ה-יסמנים שלו. אוקראינה היתה רק תירוץ. אם ארה"ב תגיב, רוסיה תפעל ותנצח. אם ארה"ב תשתו... המשך קריאה

פןטין רוצה להכניע את ארה"ב בתתקפת טילי פצצות מימן כי הוא חושב שארה"ב חלשה ורוסיה חזקה כי ככה אמרו לו ה-יסמנים שלו. אוקראינה היתה רק תירוץ. אם ארה"ב תגיב, רוסיה תפעל ותנצח. אם ארה"ב תשתוק הוא הרויח את אוקראינה וימשיך בארץ אחרת. במציאות התברר לו שארה"ב שתקה, אבל אוקראינה חזקה ורוסיה חלשה. לפי נקודת המבט שלו אם רוסיה מחריבה את אוקראינה והורגת מאות אלפי אוקראינים זו זכותה, אבל אם אוקראינה הטביעה את ספינת הדגל שלו זו חוצפה.

אם זה היה נעול איך חלק ברחו? ואם חלק ברחו, איך האחרים לא יכלו לברוח באותה דרך? סיפור עם מיליון פרטים, רק לא מה שחשוב.
סגירה
בחזרה לכתבה