Nova
הזמן של
Nova
מה לא ברור עדיין, הוא המדינה והמדינה זה הוא. איזה עוד רא"מ הרשה לעצמו לערבב בין הפרטי לציבורי, הנאלח שבר את השיאים של עצמו. פרשיות שאף מדינה דמוקרטית לא ידעה כמוהם. פרשת המתנות. פרשת הצ... המשך קריאה

מה לא ברור עדיין, הוא המדינה והמדינה זה הוא. איזה עוד רא"מ הרשה לעצמו לערבב בין הפרטי לציבורי, הנאלח שבר את השיאים של עצמו. פרשיות שאף מדינה דמוקרטית לא ידעה כמוהם. פרשת המתנות. פרשת הצוללות. פרשת שחיתות אחת רודפת את השניה. מפליא איך הפקרליטות בג"צ, היועמשית וראשי מערכת הבטחון המוסד והשב"כ, מאפשרים לפושע הזה לכהן כבעל הבית של המדינה, הוא ראש ממשלת זדון הממנה עבריינים.. צריכים להוציא צו מעצר ולעצור אותו עד תום ההליכים. פשוט כך. אם יש מקום להוציאו לנבצרות אז קדימה, למה מחכים?!
להתחיל לשלב ידיים לשנס מותניים ולפעול.

האיש הזה הוא פופוליסט ומסוכן למדינת ישראל. גורמי הבטחון חייבים לעשות מעשה, לעצור אותו בשל מסוכנותו עד תום ההליכים במשפטו.
באופן הכי טבעי העבריינים מזהים סנטימנטים פופוליסטיים עברייניים.. מירי רגב היא קרימינלית, זה ניכר לעין בכל מעשיה..
אלי כהן המושחת פועל בהוראת פטרונו נתניהו לכדי החלשה נוספת של רווחת הציבור וזכויות האזרח שהוא ממילא חלש ביחס לפוליטיקאים המושחתים. אחי כהן הוא בתפקיד מלכך ישבנם של ראשי הערים.. לטובת העב... המשך קריאה

אלי כהן המושחת פועל בהוראת פטרונו נתניהו לכדי החלשה נוספת של רווחת הציבור וזכויות האזרח שהוא ממילא חלש ביחס לפוליטיקאים המושחתים. אחי כהן הוא בתפקיד מלכך ישבנם של ראשי הערים.. לטובת העבריין, הנאשם בפלילים.

מסכן, אין מצב שהוא לבד, אולי הוא חלק מלהקה, אולי מדובר בנקבה עם גורים, איזה טמטום רשעות וחוסר רגישות יש באנשים שעוסקים בנושאים הללו, אין לבם אחריות לחיי בני אדם אז מדוע שתהיה להם אחריות... המשך קריאה

מסכן, אין מצב שהוא לבד, אולי הוא חלק מלהקה, אולי מדובר בנקבה עם גורים, איזה טמטום רשעות וחוסר רגישות יש באנשים שעוסקים בנושאים הללו, אין לבם אחריות לחיי בני אדם אז מדוע שתהיה להם אחריות לבעלי חיים?! כל המינויים במדינה הזו מושחתים, הכל עקום הכל התרסה. מי שמינה את דודי אמסלם ל"שר הסייבר" ואת מירי רקב ל"שרת התרבות", יותר הסתלבט על אזרחי המדינה מאשר על שני תתי הרמה האלה, וכך בדיוק נראית כל המדינה וכל המשרדים. ממשלת פושעים, מנהלת את המדינה צורה הכי עקום שיש.. עם מינויים הכי הזויים שיש. יאללה שיעופו לנו כבר מהעיניים יחד עם העבריין, המחבל הזדוני. לא לעולם חוסן.

חחחה אוסטאז דאוד אל אמוסלם מעודד את הפנאטים להוציאו לעצמם שתי עיניים.. מניפולציה בשקל שלא תורמת להם כלום... יחי השכחה והטימטום של תומכי מפלגת העבריינים שעובדת על בוחריה בעיניים.
כל הארגונים ה"הומניטרים" בעזה. הם ארגוני טרור שמזדהים עם חמאס, פשוט כי הם חברי הארגון, ואלה תנאי הקבלה בעזה. כך גם בישראל. אתה צריך להיות חבר מרכז ליכוד טרורסט, נגד כל מי שלא ביביסט, וכ... המשך קריאה

כל הארגונים ה"הומניטרים" בעזה. הם ארגוני טרור שמזדהים עם חמאס, פשוט כי הם חברי הארגון, ואלה תנאי הקבלה בעזה. כך גם בישראל. אתה צריך להיות חבר מרכז ליכוד טרורסט, נגד כל מי שלא ביביסט, וכמובן שאתה גם מושחת מהיסוד..

לא רק ה*אמוסלם* ממלא באדיקות את תפקידו, למרות הזלזול שהוא יודע שרוחש לו נתניהו, למה?! איזו אופציה אחרת יש לאיש המושחת והשפל הזה, הוא יודע שחוץ מבריונות אין לו כלום לתת, לא מוח לא תחכום ... המשך קריאה

לא רק ה*אמוסלם* ממלא באדיקות את תפקידו, למרות הזלזול שהוא יודע שרוחש לו נתניהו, למה?! איזו אופציה אחרת יש לאיש המושחת והשפל הזה, הוא יודע שחוץ מבריונות אין לו כלום לתת, לא מוח לא תחכום ולא אנטיליגנציה, כך גם החמאסניק קרעי, שעולה למתקפות בהתאם לניד ראש קל של הדיטטור.. כמו כלבי תקיפה שוטים: "סי בו"

ככה זה כשראש מדינה מושחת ועבריין, עסוק בבעיותיו המשפטיות ותוך כך, הוא מחרב כל חלקה טובה, עוסק בהשמדת מדינתנו והחלשתה.. תוקף את כל מערכות המדינה, מסית איש ברעהו, הורס את האחדות ואת המרקם... המשך קריאה

ככה זה כשראש מדינה מושחת ועבריין, עסוק בבעיותיו המשפטיות ותוך כך, הוא מחרב כל חלקה טובה, עוסק בהשמדת מדינתנו והחלשתה.. תוקף את כל מערכות המדינה, מסית איש ברעהו, הורס את האחדות ואת המרקם החברתי. ומחליש אותנו מחבל בגאווה הלאומית, ומוריד את המורל. הואמילא את מפלגתו בעבריינים ומפוקפקים למיניהם שעבור כל אזרח נורמטיבי, זה נחשב לקו אדום.
העבריין ההרסני חייב ללכת ואם לא, צריך להוליך אותו אל מחוץ לבניין הכנסת לכיוון מרתפי השב"כ לצורך חקירה עד תום ההליכים נגדו. כי כל זמן שהוא משתמש בכוחו הפוליטי כדי לרסק את מערכת המשפט, זה לא יוציא את האמת לאור.

חלחלה. אמנם הפושעים הפסיכופתיים ישתלטו על אירופה, אך מה ההבדל בין האיסלמיזם הרדיקלי הכובש הרצחני והברברי, לבין פושעים ומופרעים בני מדינות אירופה, זאת המולדת השייכת להם לא לאיסלמיסטים?!
סגירה
בחזרה לכתבה