בלי אגרת גודש והעדפה לנת"צים, רגב תתקע את כולנו בפקקים
הוויתור על אגרת גודש אומר בעצם כי שרת התחבורה מוותרת על כחצי מיליארד שקל בשנה לטובת השקעה בתחב"צ ● בקרב מתכנני תחבורה יש תמימות דעים לגבי הטלת מס על נסיעה במקומות ובזמנים מסוימים ● גם על הצורך בנת"צים אין מחלוקת, אך צריך להפעיל אותם בצורה יעילה יותר ● מתכנן תחבורה: "הקונספט של האגרה טוב, הטכניקה הייתה שגויה. צריך להרחיב את הפרויקט הקיים, תשלום על אי־נסיעה"
תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם