בתחילת המלחמה רוב מה שנכתב פה הלך איתי ואדוות זעם מילאו אותי. התנדבנו איפה שיכולנו, וממשיכים. נאלצתי לשים מכסה ואקום על הכעס, כדי לתפקד טוב יותר. אבל האמת, שמהיום שבו עמד ביבי ומאחוריו התמונה של רבין לבוש במדי SS, מאותו היום ידעתי שכבר אין לנו אבא ואמא במדינה. ב-7/10 זה ננעץ עמוק בתודעה ורק כדי לתפקד ולעזור לאלה הזקוקים לנו באותה העת, שמתי את זה בצד. חובת ההוכחה והזעקה לשינוי עלינו. תודה, אמיר.
בתחילת המלחמה רוב מה שנכתב פה הלך איתי ואדוות זעם מילאו אותי. התנדבנו איפה שיכולנו, וממשיכים. נאלצתי לשים מכסה ואקום על הכעס, כדי לתפקד טוב יותר. אבל האמת, שמהיום שבו עמד ביבי ומאחור... המשך קריאה

