וועדת גרוניס מיותרת לחלוטין. כשרואים את רשימת העדים, ברור שההחלטה אמורה להיות פוליטית, ולשרת מטרה פוליטית.
כשרואים ש"זמן ישראל" דוחף לזרוז עבודת הוועדה, ברורה גם התוצאה המצופה ומקווה: הטלת איזו שהיא הכפשה על נתניהו. אחרי זה אפשר יהיה למנף את ההכפשה לתועלת ארועי ה 7.10….
וכן, וועדת חקירה לארועי ה 7.10 תארך שנים.
מצד אחד היא מיותרת: כשל צבאי מובהק, מודיעני ומבצעי, מחייב סילוק המפקדים האחראים; ראש אמ"ן, הרמטכ"ל וכמה אלופים.
אבל, אם רוצים להבין לעומק, אז צריך ללכת אחורה עשרים שנה ויותר, ואת זה כבר לא יעשו, ובוודאי שלא בזמן סביר.
אז צר לי זמן ישראל. תצטרכו לייצר את ההכפשות שלכם בכוחות עצמכם.
וועדת גרוניס מיותרת לחלוטין. כשרואים את רשימת העדים, ברור שההחלטה אמורה להיות פוליטית, ולשרת מטרה פוליטית.
כשרואים ש"זמן ישראל" דוחף לזרוז עבודת הוועדה, ברורה גם התוצאה המצופה ומקווה: ... המשך קריאה

