לא שאני חובב של מירב מיכאלי, אבל לא היא העניקה לנתניהו את הבחירות ב-2022 – המפלגה שלה עברה את אחוז החסימה עם ספייר. מי שהעניקו לנתניהו את הנצחון זה מר"צ בראשות זהבה גלאון שהתעקשו להתמודד למרות הסקרים, ולא עברו את אחוז החסימה. אני מקווה שזה רודף אותם בחלומות שלהם בלילה.
ביביסטים, שלוש כיפק-היי למר"צ ולגנץ!

