סוף סוף כתבה שמתארת את הבעיה :חוסר תקנים ולא חוסר ברופאים. לעיתים נדמה לי שיש כאן "האכלה" של הציבור בבעיה אחרת על מנת לא לפתוח תקנים. סוף סוף כתבה רצינית ולא עוד כתבה בכיינית שחסרים רופ... המשך קריאה
סוף סוף כתבה שמתארת את הבעיה :חוסר תקנים ולא חוסר ברופאים. לעיתים נדמה לי שיש כאן "האכלה" של הציבור בבעיה אחרת על מנת לא לפתוח תקנים. סוף סוף כתבה רצינית ולא עוד כתבה בכיינית שחסרים רופאים. לא צריך להביא רופאים מחו"ל. יש כאן המון רופאים מובטלים
