נכון מאוד! והרןב הלכו ללמוד m.d בשביל הסטטוס………. חכמולוגים.
אין ערך לחיי אדם, יש עדיפות לשלם לחרדים.
אין לערבים ערך לחיי אדם לכאורה, ולא רוצים אותם במערכת הבריאות ועם זאת, הם דוחפים את היהודים כמו תולעת בתוך העץ את היהודים ממערכת הבריאות.
הערבים זו תרבות של כבוד שלא נותנת כבוד! לכאורה!
אין יהודים חדורי מוטיבציה להשאר במדינה שכבר גוססת ומדרדרת תרבותית חברתית.
אין תקנים לעוד בתי חולים ומיטות ובעצם לשכר רופאים.
התחושה שלכל המנהלים הכי חשוב השקט התעשייתי. הדג מסריח מהראש, האדישות והזילות מחלחלים מהממשלה עד למטה דרך כולם. דרך מנהלי המחלקות ובתי החולים שמודים בריש גלי לפני דימוס…
גם אם יהיו עוד תקנים, הם ילכו לערבים שלא מכבדים, ומדברים לרוב בערבית בבתיה"ח להבדיל מהרוסים שמכבדים בכמה רמות יותר.
והערבים השתלטו על כל הלוגיסטיקה ועושים עבודה רעועה.
החרדים לא עושים כלום חוץ מלשאוב את.הכסף.
מה התוצאה: עוד פקולטות לרפואה כשבעצם הפיילוטים של הAI דוחפים ומצמצמים כח עבודה.
מסקנה – ללמוד רפואה זה מהלך לא חכם לקראת העתיד.
