יש מקום לדייק יותר ולומר את האמת הכואבת ! הרופאים היהודים בוגרי חו״ל רובם המכריע מוצאים מקום להתמחות בבתי החולים בארץ ומשתלבים במערכת הבריאות , לעומת זאת ולמרבה הצער הרופאים הערבים בוגר... המשך קריאה

יש מקום לדייק יותר ולומר את האמת הכואבת !
הרופאים היהודים בוגרי חו"ל רובם המכריע מוצאים מקום להתמחות בבתי החולים בארץ ומשתלבים במערכת הבריאות , לעומת זאת ולמרבה הצער הרופאים הערבים בוגרי חו"ל בעלי רשיון ישראלי לעסוק ברפואה לא מצליחים למצוא מקום להתמחות בארץ והרוב המוחלט מבוטלים מה עוד גם הרופאים הערבים בוגרי הארץ מתקשים מאוד במציאת מקום להתמחות בבתי החולים , הדבר מעיד על כך שאנו חיים במדינה לא מתוקנת ולא שומרת על ערך השוויון הנגזר מחוק יסוד כבוד האדם וחירותו (בלשון ההמעטה).