מסתבר שזמן ישראל נותנים רק לפאשיסטים לכתוב. לא ברור בשביל מה הם צריכים תרומות. הכותבים מתנדבים והבמה לא באמת פנויה לקולות אחרים. ולא רק זה - הם כותבים שהם רוצים לשמוע - אבל לא עונים.