השיחות בדרג המקצועי בין איראן לארצות הברית בשווייץ הסתיימו, ובמסגרתן יוקמו צוותי משא ומתן בנושאי גרעין וסנקציות, כך מדווחים כלי תקשורת ממלכתיים באיראן.
הנציגים "החליטו כי יוקמו ארבע קבוצות עבודה: הסרת הסנקציות, ענייני הגרעין, שיקום ופיתוח כלכלי, ופיקוח ויישום", מסרה סוכנות הידיעות הממלכתית IRNA, שציטטה את סגן שר החוץ כאזם גריבאבאדי.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו