השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודיע היום למפכ"ל המשטרה דני לוי כי הוא שוקל לעשות שימוש בסמכותו לפטר או להרחיק לצמיתות שוטרים שפעלו באלימות ושלא כדין בהפגנות החרדים בשבוע שעבר.
זו הפעם הראשונה שבן גביר מבקש להרחיק שוטרים בגלל טענות לאלימות בהפגנות.
במכתבו למפכ"ל בעניין ההפגנה שהתרחשה ביום רביעי האחרון ציין השר כי: "בתיעודים הקשים נראים שוטרים משליכים רימוני הלם לכאורה בניגוד לנהלים בכינון ישיר אל עבר המפגינים וגוררים מפגינים על הכביש תוך קריעת מכנסיהם והותרתם בתחתונים בלבד, וכן שוטר נראה בועט בראשו של מפגין".

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו