כלי תקשורת לבנוניים מדווחים כי אדם אחד נהרג ושניים נפצעו לפני זמן קצר מירי ישראלי בעיירה נבטייה בדרום לבנון.
סוכנות הידיעות הלאומית של לבנון מדווחת כי השלושה נפגעו מירי מקלעים בעת שהיו סמוך לדחפור שפעל לפינוי כביש באזור.
מצה"ל לא נמסרה תגובה מיידית לאירוע.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו