ארגון הטרור חזבאללה אומר כי ישראל הפרה את הפסקת האש כשפתחה היום באש לעבר "קבוצת אזרחים" סמוך לנבטייה שבדרום לבנון.
צה"ל אמר כי כוחות תקפו חוליית חמושים של חזבאללה שהיוותה איום על הכוחות באזור רכס עלי טאהר.
חזבאללה טוען כי צה"ל פתח באש לעבר "קבוצת אזרחים… שפעלו לפינוי כבישים ולחילוץ גופות שהידים מתחת להריסות".
כלי תקשורת לבנוניים דיווחו כי שני בני אדם נהרגו מירי ישראלי באזור, ואחרים נפצעו.
ארגון הטרור אומר כי הוא "מזהיר שמה שעשה האויב מהווה הפרה בוטה של הפסקת האש, שההתנגדות [חזבאללה] הקפידה עליה עד כה".

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו