נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התעקש ביום שלישי כי איראן הסכימה לאפשר פיקוח גרעיני למשך תקופה ארוכה בעתיד, למרות הצהרות מצד איראן שלפיהן לא עשתה זאת.
טראמפ כתב בפוסט שפרסם ברשת החברתית שלו כי ארצות הברית תשאיר אוניות במצר הורמוז, למקרה שיהיה צורך להטיל מחדש את המצור על נמלי איראן.
"השיחות מתקדמות היטב!", הוסיף נשיא ארה"ב.
טראמפ טען בפוסט אחר כי "19 מיליון חביות נפט זרמו החוצה ממצר הורמוז – שיא של כל הזמנים".
הנשיא טען כי המשך המלחמה נגד איראן היה גורם לאסון כלכלי – הודאה למעשה במנוף הלחץ של איראן במשא ומתן באמצעות סגירת מצר הורמוז.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו