ישראל ולבנון דנות בנסיגה של צה"ל מחלק מהשטח שכבש בדרום לבנון, כך דיווחה הערב מוריה אסרף בחדשות 13.
גורם ישראלי אמר שהצבא כבש בימים האחרונים שטחים כדי לסגת מהם.
לפי הידיעה, ישראל צפויה להסיג בזמן הקרוב חלק מכוחותיה מדרום לבנון.
השטח שממנו תיסוג ישראל יועבר לשליטת הצבא הלבנוני.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו