ארצות הברית שוקלת לצמצם את נוכחותה הצבאית בכוויית ובערב הסעודית, ולהעביר בסיסים ופעילות מערבה, שם הם יהיו רחוקים יותר מהטילים ומכלי הטיס הבלתי מאוישים של איראן, כך דווח ב"וול סטריט ג'ורנל".
לפי תמונות לוויין, לבסיס ימי מרכזי של ארצות הברית בבחריין נגרם במלחמה נזק נרחב בהרבה מכפי שוושינגטון הודתה בפומבי. לפי הדיווח, ארצות הברית שוקלת את האפשרות לשפץ את הבסיס שהותקף.
מיקום אחד שאליו עשויים לעבור חלק מהבסיסים הוא ישראל, אמרו לכלי התקשורת שני גורמים בכירים שצוטטו בדיווח.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו