הסתיימה הגשת המועמדויות להתמודדות בפריימריז של מפלגת הדמוקרטים.
אתמול חל המועד האחרון להגשת מועמדות לבחירות המקדימות, שייערכו ב־20 ביולי.
לפני סגירת ההרשמה, המפלגה הודיעה שיותר מחמישים מועמדים ומועמדות צפויים להגיש את מועמדותם.
נעמה לזימי, אפרת רייטן וגלעד קריב, שמכהנים כיום בכנסת, הודיעו על התמודדותם. מוסי רז, מיכל רוזין, עלי סלאלחה וגבי לסקי, שכיהנו בעבר כחברי כנסת מטעם מרצ, אמילי מואטי, שכיהנה כחברת כנסת מטעם העבודה, רם שפע, שכיהן כחבר כנסת מטעם כחול לבן ומטעם העבודה, וענבר בזק, שכיהנה כחברת כנסת מטעם יש עתיד, הודיעו גם הם על התמודדותם.
מתמודדים נוספים הם יריב אופנהיימר, לשעבר מנכ"ל שלום עכשיו, ערן עציון, לשעבר סגן ראש המטה לביטחון לאומי, נמרוד שפר, לשעבר ראש אגף התכנון, דני אלגרט, שהיה מהפעילים הבולטים במאבק לשחרור החטופים לאחר שאחיו איציק אלגרט נחטף לרצועת עזה, ואבי דבוש, המנהל הכללי של רבנים למען זכויות אדם.
כן הכריזו על התמודדותם הפעילים נאווה רוזליו, נאור נרקיס, תומר אביטל, עמרי רונן, עמי דרור, משה רדמן אבוטבול, חן אריאלי, סומיה בשיר, יאיא פינק, מורן זר קצנשטיין, קטי פיאסצקי, אמיר ח'ניפס, רותם סיון־הופמן והדס רגולסקי.
באתר המפלגה נכתב שהרשימה המלאה של המועמדים תתפרסם ביום שני הקרוב.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו