בחדשות 12 דווח כי לדברי בכירים ישראלים ולבנונים, צפויה היום הכרזה על הסכם מסגרת בין ישראל ולבנון, אחרי ארבעה ימי מו"מ בוושינגטון.
לפי הדיווח, שר החוץ האמריקאי מרקו רוביו צפוי להשתתף בטקס החתימה. על ההסכם יחתמו שגרירי ישראל ולבנון בוושינגטון.
לפי המזכר, ישראל תישאר בשטח הקו הצהוב עד שחזבאללה יפורק מנשקו. צבא לבנון יקבל את השטח וייקח עליו אחריות, בפיילוט שיתבצע בשטחים גם מחוץ לקו הצהוב.
עוד דווח כי בכיר ישראלי טען כי "נצא מהשטח שתפסנו רק אם חזבאללה לא יהווה פקטור במדינה כולה. יש לנו את החופש להגיב לכל איום שנשקף. אנחנו מקבעים בינלאומית את האחיזה בשטח הזה, כל עוד נשקף איום על הגבול שלנו".
תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו