צריך להיות אטום לחלוטין (ימים ספורים אחרי השביעי לאוקטובר) לטרון שהמלחמה גוזלת את תשומת הלב ומבטלת את השגי המחאה.
רק בן אדם אטום שכלית ורגשית יכול לחשוב כך בימים קשים כאלו.
לא פלא שמצאת... המשך קריאה
צריך להיות אטום לחלוטין (ימים ספורים אחרי השביעי לאוקטובר) לטרון שהמלחמה גוזלת את תשומת הלב ומבטלת את השגי המחאה.
רק בן אדם אטום שכלית ורגשית יכול לחשוב כך בימים קשים כאלו.
לא פלא שמצאתי את עצמי בצד השני של המשוואה בזמן המחאה.

