הרוב המוחלט בתושבי עזה תומכים בטבח שקרה.
תושבי עזה וחייהם פחות מעניינים אותי,
מצידי שיסבלו ואם הם לא רוצים לסבול שיוגלו למדינות אחרות.
שם שלא ישארו, הם לא גידלו את המפצות החמאס, הם המפלצות בעצמם.
הנראות שלהם כמסכנים זה חלק מאסטרטגיית המלחמה, אני לא קונה את זה.
בנוסף, הצבא נמצא באיזור, בואו אליהם ותגלו איפה נמצאים מנהיגי חמאס,
תעזרו לנו למצוא את החטופים, תעשו משהו מועיל ואל תספרנו לנו שאתם שבויים של חמאס.
עוד, שהטבח קרה לא שמעתי את תושבי עזה מגנים את הטבח הנורא,
אלא להפך ולא רק להפך אלא נכנסו בעצמם רצחו ובזזו.
המלחמה צריכה להמשך זמן ארוך ככל האפשר,
מצידי שנחיה עשורים שלמים במצב של מלחמה תמידית עד להשמדת האויב.
הם אויב רע ואכזר וצריך להשמיד אותו,
צריך להשמיד אותו בגלל סיבה אחת בלבד – שהם רוצים ועושים פעולות בשביל להשמיד אותנו.

