רק לא הבנתי אל מי אתה מפנה את דבריך המלומדים. לבבונים אין יכולת להכיל יותר משניים-שלושה משפטים, הם לא יקראו את דבריך ולא יבינו אותם לעולם. ואנחנו, שאר בני האדם, המין בסכנת הכחדה, יודעים... המשך קריאה
רק לא הבנתי אל מי אתה מפנה את דבריך המלומדים. לבבונים אין יכולת להכיל יותר משניים-שלושה משפטים, הם לא יקראו את דבריך ולא יבינו אותם לעולם. ואנחנו, שאר בני האדם, המין בסכנת הכחדה, יודעים את כל זה. אז באמת, למי….

