מלכתחילה טענתי שסולברג יכנע לפוגרומיסטים. הוא לא נחן העמוד שדרה של שופט שהחוק נר לרגליו. הוא מונה כדי לחזק את ההתנחלויות והמאחזים הלא חוקיים. או בשתי מילים: הוא פחדן