נניח שייחתם הסכם כנ"ל עם הפלסטינים, כיצד ניתן יהייה לוודא ששני הצדדים, ישראל והמדינה הפלסטינית יקפידו עליו. אחרי חתימת הסכם אוסלו, לא רק הפלסטינים הפרו אותו, גם ישראל.