מדויק וחשוב. על משרד הבריאות להגדיר ולוודא מילוי תקנים ראויים בבתי חולים ציבוריים ובמרפאות הקהילה. לאחים, לעובדים סוציאליים, לרופאות ולאדמיניסטרציה. גם בינוי (ממוגן) נדרש לשם כך, בעיקר... המשך קריאה

מדויק וחשוב. על משרד הבריאות להגדיר ולוודא מילוי תקנים ראויים בבתי חולים ציבוריים ובמרפאות הקהילה. לאחים, לעובדים סוציאליים, לרופאות ולאדמיניסטרציה. גם בינוי (ממוגן) נדרש לשם כך, בעיקר בפריפריה.
אחרת נראה עוד ועוד רפואה שמתנהלת כ"ארוע רב נפגעים" – צוות קטן מדי מול מטופלים רבים מדי.
נ.ב. גם תקצוב מחקר ציבורי הוא בנפשנו. נושא למאמר נפרד.