יש להמשיך הפרדת הרשויות עד חקיקת חוקה לישראל. שמירה על הדמוקרטיה זה צו הדקה. יש לאסור ובטל כל חקיקת "מחתף" ע"י ממשלת האסון 7.10!! זה יביא אך ורק להרס הבית וחלילה גלות שלישית!! כידוע "מת... המשך קריאה

יש להמשיך הפרדת הרשויות עד חקיקת חוקה לישראל. שמירה על הדמוקרטיה זה צו הדקה. יש לאסור ובטל כל חקיקת "מחתף" ע"י ממשלת האסון 7.10!! זה יביא אך ורק להרס הבית וחלילה גלות שלישית!! כידוע "מתוכינו באים מהרסינו!!" ממשלה זו היתה חייבת להחזיר המנדט להחלטת העם כבר לפני שנתיים לפחות!!