המסקנה המתבקשת מבחינתך, בצדק המפלגות היום הן נזק בניהול מדינה. לכן יש לוותר עליהן ולנהל את המדינות בלי מפגות בלי פרלמנטים וממשלות ושרים מיותרים. המדינות יתנהלו טוב יותר על ידי בעלי מקצ... המשך קריאה

המסקנה המתבקשת מבחינתך, בצדק המפלגות היום הן נזק בניהול מדינה. לכן יש לוותר עליהן ולנהל את המדינות בלי מפגות בלי פרלמנטים וממשלות ושרים מיותרים. המדינות יתנהלו טוב יותר על ידי בעלי מקצוע.