זה אולי היה נכון פעם. לפני שלטון הנוכל המסכסך והמפלג. כך נהיינו מדינה סקטוריאלית שלא מאפשרת כמעט פעילות חוצת מפלגות (לשימחתם הרבה של חברי הגועליציה הבורים ועמי הארצות).