היינו כאן לפניכם אני פה 11 דורות בארץ לא חייב לכובש הציוני כהוא זה לא פוחד ממך כהוא זה אני בעל הבית אתה כובש זר חיינו פה עם הערבים דורי דורות בשלום [הציונים שכתבו את ההיסטוריה בספרי הלימוד שלהם] ולגופו של עניין אני לא מעוניין כלל ללמוד תורה [אם כן או לא זו הבחירה שלי לא של המחוקק של הכובש הציוני] אבל זו חוצפה לכפות עלי להנציח את הכיבוש המושחת גרשתם את ערביי קטמון מהארמונות שלהם לגטו עזה ועוד יש לכם את החוצפה באמצעות הפרחחים לובשי הגלימות השחורות בבניין המפלצתי בין הכנסת לסינמה סיטי לכפות עלינו להנציח את הכיבוש אין לכם מינימום של בושה
היינו כאן לפניכם אני פה 11 דורות בארץ לא חייב לכובש הציוני כהוא זה לא פוחד ממך כהוא זה אני בעל הבית אתה כובש זר חיינו פה עם הערבים דורי דורות בשלום [הציונים שכתבו את ההיסטוריה בספרי הלי... המשך קריאה
