על ישראל נפלו 2 אסונות הגדולים בתולדותיה בזה אחר זה: הראשון פלישה קרקעית ו-1200 אזרחים הרוגים בשבעה באוקטובר. השני בשמונה באוקטובר כשנתניהו נשאר ראש הממשלה.