למה על מכון הרטמן מתנוססת פירמידה? הדבר גם מובלט במיוחד בלוגו שלו. ומהתקרה תלויה נברשת עצומה בצורת אוקטגון. הסמלים מגלים הכל. הדיון הוא רק הפסאדה.