שלום לקס
הזמן של
שלום לקס
תפסיקו לבלבל את המוח. הקמת מדינה פלשתינאצית בדמם של חיילי צה''ל. הדבר הכי לא מוסרי שיכול להיות. ואין דבר כזה מדינה פלשתינית מפורזת. כל מדינה פלשתינית תהיה מדינת טרור. אם הרוב המוסרי במר... המשך קריאה

תפסיקו לבלבל את המוח. הקמת מדינה פלשתינאצית בדמם של חיילי צה"ל. הדבר הכי לא מוסרי שיכול להיות. ואין דבר כזה מדינה פלשתינית מפורזת. כל מדינה פלשתינית תהיה מדינת טרור. אם הרוב המוסרי במרכאות כפולות ומכופלות, רוצה מדינה פלשתינית. שיקים אותה אצלו. לא על שטחי ארץ ישראל. זה ממש לא מוסרי בכלל. אפשר להתפשר על ירדן.

פתרון אחד בלבד. השמדת מדינת הרשע שנקראת איראן. וככל שיקדם ייטב. איראן מתנהגת כמו גרמניה הנאצית קודם למלחמת העולם. והעולם מתנהג אותו הדבר בדיוק. מתעלם. וקונה שקט. מוכר למישהו...?
א. שלום עם מי? ניסינו הכל זה לא עובד. ב. אלה שאת רוצה איתם שלום לא חושבים שפרעות 7.10 הם פשע מלחמה. אם את רוצה איתם שלום יערב לך. בשבילם את מתנחלת ולא משנה להם איפה את גרה. ג. תמיד אמרנ... המשך קריאה

א. שלום עם מי? ניסינו הכל זה לא עובד. ב. אלה שאת רוצה איתם שלום לא חושבים שפרעות 7.10 הם פשע מלחמה. אם את רוצה איתם שלום יערב לך. בשבילם את מתנחלת ולא משנה להם איפה את גרה. ג. תמיד אמרנו שגלי צה"ל תחנה שמאלנית.

בלבול מוח. יש בצבא מספיק חיילים שלא עושים כלום. ויש הרבה שלא מגייסים אותם בכלל. אז מספיק שטויות. וכל הסיפורים על 7.10 הבל ורעות רוח.על גבול הנוולות הבורות והרשעות.
האסון המשיחי הוא השמאל הישראלי ההזוי שהביא את אוסלו. כל השאר זה העם הבריא והשפוי. שארץ ישראל בשבילו לא מילה גסה. כולל עזה. לא כולל הזדהות עם מעשי רצח. עם ישראל וצבאו. לא בשמאל. עם ישראל... המשך קריאה

האסון המשיחי הוא השמאל הישראלי ההזוי שהביא את אוסלו. כל השאר זה העם הבריא והשפוי. שארץ ישראל בשבילו לא מילה גסה. כולל עזה. לא כולל הזדהות עם מעשי רצח. עם ישראל וצבאו. לא בשמאל. עם ישראל שפוי ובריא.

בבסיס ההסכם המפוברק הזה. לא עומד דבר פרט לאינטרסים האישיים של ביידן ונתניהו. מדינת ישראל אינה זקוקה לשום הסכם עם סעודיה. והסעודים לא באמת רוצים הסכם עם מדינת ישראל. מיותר לחלוטין!!!!!
למה אתה קורה רק תגובות ימניות אלימות ולא מכובדות. תגובות שמאלניות מכילות שנאה מפעפעת ואנטישמית. ואלה לא רק תגובות אלא מאמרים שלמים. די אם נזכיר. מלחמת אזרחים. גופות צפות בירקון. ולזרוק ... המשך קריאה

למה אתה קורה רק תגובות ימניות אלימות ולא מכובדות. תגובות שמאלניות מכילות שנאה מפעפעת ואנטישמית. ואלה לא רק תגובות אלא מאמרים שלמים. די אם נזכיר. מלחמת אזרחים. גופות צפות בירקון. ולזרוק אנשים למזבלה. רק שאלה לא שוליים.אלה מנהיגים. אז לחפש מסיתים זו לא חוכמה. צריך לדבר על גבולות. של מאבק ושל שיח.

אנחנו חיים בארץ ישראל. אין לנו ארץ אחרת. וזה הלקח שהיינו אמורים ללמוד כולנו בלי יוצא מהכלל מלפני 90 שנה בערך. שום דבר לא השתנה. אין שום אפשרות לקיום של יהודים בחוץ לארץ. אין פשוט אין. ה... המשך קריאה

אנחנו חיים בארץ ישראל. אין לנו ארץ אחרת. וזה הלקח שהיינו אמורים ללמוד כולנו בלי יוצא מהכלל מלפני 90 שנה בערך. שום דבר לא השתנה. אין שום אפשרות לקיום של יהודים בחוץ לארץ. אין פשוט אין. ההיסטוריה יכולה לחזור על עצמה. צריך לחשוב לטווח ארוך.

נתפסים לשוליים. שאין בשוליים הללו ללמד על אהבת אדם כל אדם. ואהבת ישראל. ונהוראי לא דוגמה לשום דבר. תינוק הנושך שדי אימו. וגם אם היה במעלה אליהו הרב יוסף צבי רימון. גם נגדו היה יוצא. בקי... המשך קריאה

נתפסים לשוליים. שאין בשוליים הללו ללמד על אהבת אדם כל אדם. ואהבת ישראל. ונהוראי לא דוגמה לשום דבר. תינוק הנושך שדי אימו. וגם אם היה במעלה אליהו הרב יוסף צבי רימון. גם נגדו היה יוצא. בקיצור למדינת תל אביב לא מגיע שתהיה בתחומה ישיבת מעלה אליהו. ויש בתל אביב אנשים טובים. רק שלא שומעים עליהם. שומעים רק על הבררה הגויים דוברי העברית.

סגירה
בחזרה לכתבה