שלום לקס
הזמן של
שלום לקס
ברור שגם לבית המשפט בגרמניה הנאצית היה מה לומר בכל מיני נושאים. אז מה? חבורה נלוזה שקוראת לעצמה בית דין בינלאומי. היינו לפניהם ונישאר אחריהם. אין לאספסוף שקורא לעצמו פלשתיני מה לחפש כאן... המשך קריאה

ברור שגם לבית המשפט בגרמניה הנאצית היה מה לומר בכל מיני נושאים. אז מה? חבורה נלוזה שקוראת לעצמה בית דין בינלאומי. היינו לפניהם ונישאר אחריהם. אין לאספסוף שקורא לעצמו פלשתיני מה לחפש כאן. פה ארץ ישראל. תפתחו תנ"ך.

מי שלא מוליד. לא מחנך לערכים יהודיים. מי שמחנך לתלישות מכוונת מהמקורות. אין לו על מה להתלונן. זה לא עובד. בכדי להיות גוי דובר עברית. ממש לא חייבים להיות פה. לשבדיה יש יותר מה להציע. איס... המשך קריאה

מי שלא מוליד. לא מחנך לערכים יהודיים. מי שמחנך לתלישות מכוונת מהמקורות. אין לו על מה להתלונן. זה לא עובד. בכדי להיות גוי דובר עברית. ממש לא חייבים להיות פה. לשבדיה יש יותר מה להציע. איסלאם למשל… ואכן מדינת ישראל נמצאת במקום אחר ממה שקיוו לה מייסדיה. מה שנקרא תודה לאל.

טמטום חולני. למדנו על בשרינו שאין שום פלשתיני שמתייחס לשלום כמו שאתם רוצים. הם אומרים לכם דבר אחד. ובערבית דברים אחרים. נמאסתם. סתומים.
הליך מרושע וצבוע. כמו בתי הדין של האינקוויזיציה. רק שאף אחד לא יכל להכריח את ישראל ללכת. אבל ככה זה כאשר מדובר במוסר של עבדים. הלכו כי חשבו שייתייחסו אליהם נחמד. היו צריכים לקחת את ניצנ... המשך קריאה

הליך מרושע וצבוע. כמו בתי הדין של האינקוויזיציה. רק שאף אחד לא יכל להכריח את ישראל ללכת. אבל ככה זה כאשר מדובר במוסר של עבדים. הלכו כי חשבו שייתייחסו אליהם נחמד. היו צריכים לקחת את ניצנה דרשן לייטנר. אבל גם שכל אין. אז ככה זה נראה.

אין דרך אחרת. הלוואי שהיתה. אם יהיו יהודים בעזה. לא תהיינה קטיושות לא על אשקלון ולא על תל אביב ולא על אף מקום אחר.
תפסיקו לבלבל את המוח. הקמת מדינה פלשתינאצית בדמם של חיילי צה''ל. הדבר הכי לא מוסרי שיכול להיות. ואין דבר כזה מדינה פלשתינית מפורזת. כל מדינה פלשתינית תהיה מדינת טרור. אם הרוב המוסרי במר... המשך קריאה

תפסיקו לבלבל את המוח. הקמת מדינה פלשתינאצית בדמם של חיילי צה"ל. הדבר הכי לא מוסרי שיכול להיות. ואין דבר כזה מדינה פלשתינית מפורזת. כל מדינה פלשתינית תהיה מדינת טרור. אם הרוב המוסרי במרכאות כפולות ומכופלות, רוצה מדינה פלשתינית. שיקים אותה אצלו. לא על שטחי ארץ ישראל. זה ממש לא מוסרי בכלל. אפשר להתפשר על ירדן.

פתרון אחד בלבד. השמדת מדינת הרשע שנקראת איראן. וככל שיקדם ייטב. איראן מתנהגת כמו גרמניה הנאצית קודם למלחמת העולם. והעולם מתנהג אותו הדבר בדיוק. מתעלם. וקונה שקט. מוכר למישהו...?
א. שלום עם מי? ניסינו הכל זה לא עובד. ב. אלה שאת רוצה איתם שלום לא חושבים שפרעות 7.10 הם פשע מלחמה. אם את רוצה איתם שלום יערב לך. בשבילם את מתנחלת ולא משנה להם איפה את גרה. ג. תמיד אמרנ... המשך קריאה

א. שלום עם מי? ניסינו הכל זה לא עובד. ב. אלה שאת רוצה איתם שלום לא חושבים שפרעות 7.10 הם פשע מלחמה. אם את רוצה איתם שלום יערב לך. בשבילם את מתנחלת ולא משנה להם איפה את גרה. ג. תמיד אמרנו שגלי צה"ל תחנה שמאלנית.

בלבול מוח. יש בצבא מספיק חיילים שלא עושים כלום. ויש הרבה שלא מגייסים אותם בכלל. אז מספיק שטויות. וכל הסיפורים על 7.10 הבל ורעות רוח.על גבול הנוולות הבורות והרשעות.
סגירה
בחזרה לכתבה