הזמן של
Josh Magen
ההערכה שהסנקציות לא כואבות ושהרובל התאושש אינה מדוייקת מבחינה כלכלית. ראו את הניתוח של רויטרס (https://www.reuters.com/business/russias-rouble-rebound-is-not-real-it-seems-2022-04-01/).... המשך קריאה

ההערכה שהסנקציות לא כואבות ושהרובל התאושש אינה מדוייקת מבחינה כלכלית. ראו את הניתוח של רויטרס (https://www.reuters.com/business/russias-rouble-rebound-is-not-real-it-seems-2022-04-01/). לדוגמה הריבית ברוסיה הינה 20%. האם לפוטין איכפת שתושבי רוסיה עניים יותר מאשר לפני המלחמה? יתכן ולא. אך הם עניים יותר.

המאמר משכנע אך בכל זאת - האם נכון להיכנס לעימות מול רוסיה, שעלול להתבטא בשטח בסוריה - קרוב לבית? כנראה שישראל צריכה להזיז את המחט לכיוון בעלת בריתנו האמיתית.
@Yaron Zakay - האם משבר קובה קרה לפני 50 או 60 שנה אינו פרט מהותי. לעומת זאת - מה המסקנה מהניתוח? אם הבנתי נכון - אם המערב יגביר את הלחץ - פוטין עלול להשתמש בנשק לא קונבנציונלי. אז האם ... המשך קריאה

@Yaron Zakay – האם משבר קובה קרה לפני 50 או 60 שנה אינו פרט מהותי. לעומת זאת – מה המסקנה מהניתוח? אם הבנתי נכון – אם המערב יגביר את הלחץ – פוטין עלול להשתמש בנשק לא קונבנציונלי. אז האם ההמלצה היא לוותר על אוקראינה ולתת לפוטין להשליט בה ממשלת בובות? לכאורה יש סימנים שפוטין מקטין את הלחץ על קייב, אז אולי המדיניות הנוכחית של המערב כן משיגה תוצאות?

רוסיה לא מבודדת והכלכלה שלה עלולה להתרסק. האם זה לא יצור מתיחות פנימית שתוביל בסוף לנפילת פוטין? ומה לגבי הקורבנות? אפגניסטאן - רוסיה התקפלה. לא?
סגירה
בחזרה לכתבה