די, נמאס שלוקחים אותנו בני ערובה לשם הביטחון של שוק האנרגיה, הטיעון לא צריך לתת יד חופשית לזיהום והגיע הזמן שגם למנכ"לים/ת תהיה אחריות פלילית למה שמפעלם מייצר, ממש כמו בים, אם אוניה מזהמת, רב החובל נשלח לכלא. טיעון הביטחון לא נותן צ'ק פתוח לזהם.
להגיד "העובדה שחלקה של ישראל בפליטות גזי חממה הוא שולי ביותר" זו נשמע תמוהה, אם כל מדינה עם 10מ תושבים…
בין לסגור לבין לטפל יש מרחב גדול שבתרבות השחור לבן של ימינו, שלא לומר פופוליסטית, לפעמים לא מבחנים.
"פרסום גימיקים תקשורתיים" לא עוזר, בזה אנחנו מסכימים.
Not sure how much cargo a bullet train can carry…
In any case, conventional trains will be able to take a small portion of what is moving via the canal.
The M/V Ever Given (in the story here) takes over 20,000 TEUs (20' containers
equivalent) and over 250,000 tons of displacement. That's a lot of trains.
נו, יכול הנאשם לקבל את הפשרה כפשרה זמנית, עד למשאל עם, או עד לבחירות שיערכו על הנושא הזה.
אבל הנ"ל ממש לא מעוניין בשלום בית.
כידי להתפשר צריך ראשית להבין שיש חילוקי דעות, אבל לא בבית ספרו…
Some wood stoves are burning cleaner than others, some have a catalytic converter.
Most important is what is being burned, treated wood can be very toxic.
Burning the wrong material, including wet wood, will make buildup-coating inside the chimney and a fire hazard.
A chimney fire is a very hot fire.
תופעות כמו יער שיכור ומפולות אדמה הם נורמליות באיזורים ארקטיים, אבל כל מי שנמצא באיזורים האלה רואה שהשכיכות גדלה ב30 בשנים האחרונות, לכן היה עדיף לתת קצת סטטיסטיקה, אחרת, זה ישמש למככחישים.
אפוא קנדה בסיפור?
הגיע הזמן לומר את דעתך
רוצים להגיב? הצטרפו לזמן ישראל רוצים לפרסם פוסט? הצטרפו לזמן ישראל רוצים לפרסם פוסט ולהגיב לכתבות? הצטרפו לזמן ישראל רוצים שנשמור לכם את הלייקים שעשיתם? הצטרפו לזמן ישראל
- לכל תגובה ופוסט עמוד בזמן ישראל שניתן לשתף ישירות ברשתות החברתיות ולשלוח באימייל
- עמוד הפרופיל הפומבי שלך ירכז את כל התגובות שפרסמת בזמן ישראל
- אפשרות להגיש פוסטים לפרסום בזמן ישראל
- אפשרות להגיב לכתבות בזמן ישראל
- קבלו את המהדורה היומית ישירות לתיבת האימייל שלכם