גיבוב של כל כך הרבה דברי הבל במאמר אחד ובמסווה פסאודו אינטלקטואלי, תוך ניצול לרעה של התואר האקדמי והמעמד, לא קראתי מזה זמן רב.
לא בכדי אנו מצויים היום במשבר חמור של הלגיטימציה ובראשו עומדת האקדמיה שאיננה מתארת מציאות, אלא יוצרת מציאות על תשתית פוליטית-אידאולוגית.
אם הגברת חוקרת, היכן האסמכתאות המגוונות למעט תקשורת מונוליתית? היכן מגוון המקורות? היכן התהליך המחקרי "האובייקטיבי"?
לגיטימי לחלוטין להחזיר בדעות משלך, גברתי הדוקטור, אך ברגע שאת פותחת מאמר דעה בהצגת התואר האקדמי שלך, את למעשה מציגה את עצמך הסמכות ולא כאדם
פרטי בעל דעה.
זאת גניבת דעת ויצירת תודעה כוזבת בהתגלמותן.
הסכנה הגדולה הטמונה בפרסום של כל שוכן מגדל השן האקדמי היא לעשות מניפולציה ב"מדע" כפי שאנו רואים בדברי ההבל הללו. לוקחים גרעין של אמת, קרי: החלק התיאורטי ומפתחים אותו למניפסט שקרי וחסר כל יושרה אינטלקטואלית.
אני מאוד ממליצה להרחיק מבט לעבר ארצות הברית, משם שואבת המגדרית את האידאולוגיה המרקסיסטית האקדמית, ולהבין שכל!!! מילה שנכתבה על ידה נכונה כמפתח למנעול וככפםה ליד, לגבי הפרוגרסיה האמריקאית השולטת באקדמיה והיא בבחינת אורים ותומים עבור הדוקטורית.
הליברליזם נעלם לחלוטין משורות השמאל הפוסט מודרניסטי ותחתיו עלה וצמח עשב שוטה של צמצום המחשבה, אובדן החירות האינטלקטואלית ובגידת האינטלקטואלים.
האקדמיה שמטרתה המרכזית היא הנחלת ידע והרחבת הדעת, הפכה היום לתנועה פוליטית בעלת מאפיינים מרקסיסטיים הפשיסטים היוצרת אינדוקטרינציה של הדורות הבאים.
לכן, כל מילה שנכתבה על ידי המגדרית, נכונה למה שהיה פעם שמאל נאור והיום הוא תנועה פוליטית טוטליטרית.
וכיאה למדע אסיים בניסוי: נסו להיות "ביביסט" מוצהר וגלוי באוניברסיטת תל אביב, באוניברסיטה העברית בירושלים, במכללת ספיר או באוניברסיטת חיפה.
I rest my case
גיבוב של כל כך הרבה דברי הבל במאמר אחד ובמסווה פסאודו אינטלקטואלי, תוך ניצול לרעה של התואר האקדמי והמעמד, לא קראתי מזה זמן רב.
לא בכדי אנו מצויים היום במשבר חמור של הלגיטימציה ובראשו עומדת האקדמיה שאיננה מתארת מציאות, אלא יוצרת מציאות על תשתית פוליטית-אידאולוגית.
אם הגברת חוקרת, היכן האסמכתאות המגוונות למעט תקשורת מונוליתית? היכן מגוון המקורות? היכן התהליך המחקרי "האובייקטיבי"?
לגיטימי לחלוטין להחזיר בדעות משלך, גברתי הדוקטור, אך ברגע שאת פותחת מאמר דעה בהצגת התואר האקדמי שלך, את למעשה מציגה את עצמך הסמכות ולא כאדם
פרטי בעל דעה.
זאת גניבת דעת ויצירת תודעה כוזבת בהתגלמותן.
הסכנה הגדולה הטמונה בפרסום של כל שוכן מגדל השן האקדמי היא לעשות מניפולציה ב"מדע" כפי שאנו רואים בדברי ההבל הללו. לוקחים גרעין של אמת, קרי: החלק התיאורטי ומפתחים אותו למניפסט שקרי וחסר כל יושרה אינטלקטואלית.
אני מאוד ממליצה להרחיק מבט לעבר ארצות הברית, משם שואבת המגדרית את האידאולוגיה המרקסיסטית האקדמית, ולהבין שכל!!! מילה שנכתבה על ידה נכונה כמפתח למנעול וככפםה ליד, לגבי הפרוגרסיה האמריקאית השולטת באקדמיה והיא בבחינת אורים ותומים עבור הדוקטורית.
הליברליזם נעלם לחלוטין משורות השמאל הפוסט מודרניסטי ותחתיו עלה וצמח עשב שוטה של צמצום המחשבה, אובדן החירות האינטלקטואלית ובגידת האינטלקטואלים.
האקדמיה שמטרתה המרכזית היא הנחלת ידע והרחבת הדעת, הפכה היום לתנועה פוליטית בעלת מאפיינים מרקסיסטיים הפשיסטים היוצרת אינדוקטרינציה של הדורות הבאים.
לכן, כל מילה שנכתבה על ידי המגדרית, נכונה למה שהיה פעם שמאל נאור והיום הוא תנועה פוליטית טוטליטרית.
וכיאה למדע אסיים בניסוי: נסו להיות "ביביסט" מוצהר וגלוי באוניברסיטת תל אביב, באוניברסיטה העברית בירושלים, במכללת ספיר או באוניברסיטת חיפה.
I rest my case
המלחמה בעזה הסיגה לאחור, ובאופן משמעותי ביותר, את היחסים בין ישראל וטורקיה. עד המלחמה שתי המדינות ניסו לחמם מחדש את מערכת היחסים ביניהן, בעיקר ביוזמה טורקית, כחלק ממהלך רחב יותר של שיפור יחסיה של טורקיה עם שורה של מדינות באזור.
מאז פרוץ המלחמה, אנקרה ביצעה שינוי כיוון קיצוני בגישתה כלפי ישראל, והקולות מאנקרה חריפים ובוטים מתמיד. מעבר לרטוריקה קשה ביותר כלפי ישראל וממשלתה ועמידה לצד חמאס, טורקיה הצטרפה לפניה הדרום-אפריקאית לביה"ד הבינלאומי בהאג נגד ישראל, החליטה (בתחילת אפריל) להגביל יצוא של 54 מוצרים לישראל, ובימים האחרונים מתרבים הדיווחים על הכנות מתקדמות ליציאתו של משט "הומניטרי" לעבר רצועת עזה.
השגריר בדימוס מיכאל הררי הוא עמית מדיניות במיתווים – המכון הישראלי למדיניות-חוץ אזורית ולשעבר שגריר ישראל בקפריסין. הררי כיהן בתפקידים בכירים בחטיבה לתכנון מדיני ובמרכז למחקר מדיני במשרד החוץ. כיום הוא מרצה בחוג למדע המדינה במכללה האקדמית עמק יזרעאל. https://www.mitvim.org.il/he/
.חיילי הנח"ל החרדי בגדוד נצח יהודה (המצולמים אינם קשורים לכתבה)ארצות הברית החליטה לא לנקוט צעדים נגד יחידה של צה"ל, נצח יהודה, ככל הנראה אחרי הבטחה של ישראל להוציא את היחידה מפעילות ביהודה ושומרון. אבל עדיין, עצם העלאת האפשרות הזו – מעמידה אתגר שנראה על פניו כבלתי עביר למערכת הפוליטית.
אתגר לאותה מערכת שמתרוצצת עדיין בניסיון לפתור את בעיית חוק הגיוס לחרדים עם הטריקים והשטיקים הידועים של איך לגייס בלי לגייס. כלומר: מכסות גיוס מגוחכות, אם בכלל, שבמקרה הטוב יגייסו רק את הפרחחים, אלה שאינם נקלטים בחברותא של לומדי התורה, "התנזים החרדי".
פנחס ענברי הוא חוקר בכיר של מזרח התיכון, עיתונאי, סופר, תסריטאי ומשורר. שימש שנים רבות חוקר במרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה. חיבר ספרי עיון על בבעיה הפלסטינית. הרומנים שחיבר יחד עם אשתו אביבה הם: "על גב סופה" - על אתגרי הקהילות הנוצריות בגליל המערבי בימי המנדט הבריטי מול האסלאם הרדיקלי ומעמד האישה, ו"שומר השאול" עוסק בשחיתות הישראלית.
בפוסט קודם טענתי שהתנגדות נחושה היא לא מלחמת אזרחים וקראתי למאבק נחוש ולא אלים. כאן חיברתי תרחיש אפשרי למאבק:
בוקר אחד יצאו לוחמי 73' לקרב האחרון של חייהם וגייסו אליו את כל המדינה. הם יצאו ברגל מביתם לירושלים. מחיפה, נתניה, הרצליה, תל אביב, מבשרת, ראשון לציון, באר שבע, אשדוד, דימונה, מהקיבוצים ומהמושבים.
חנן כהן הוא מפגין סדרתי - רוטשילד, כיכר גורן, בלפור וקפלן (בינתיים). פעיל אינטרנט ותיק - אתר שתי"ל, לא רלוונטי ותולדות הדיגיטל בישראל. חבר הקיבוץ העירוני תמוז בבית שמש.
הגיע הזמן לומר את דעתך
רוצים להגיב? הצטרפו לזמן ישראל רוצים לפרסם פוסט? הצטרפו לזמן ישראל רוצים לפרסם פוסט ולהגיב לכתבות? הצטרפו לזמן ישראל רוצים שנשמור לכם את הלייקים שעשיתם? הצטרפו לזמן ישראל
- לכל תגובה ופוסט עמוד בזמן ישראל שניתן לשתף ישירות ברשתות החברתיות ולשלוח באימייל
- עמוד הפרופיל הפומבי שלך ירכז את כל התגובות שפרסמת בזמן ישראל
- אפשרות להגיש פוסטים לפרסום בזמן ישראל
- אפשרות להגיב לכתבות בזמן ישראל
- קבלו את המהדורה היומית ישירות לתיבת האימייל שלכם
תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם