ברק משקר ביודעין בסעיף 18 כשהוא טוען שב7 לאוקטובר נרצחו מעל 1200 אזרחים תמימים. בסעיף 15 הוא טוען שלדעתו היו יכולות להיות שיחות מועילות בין דרום אפריקה לישראל בסגנון קמפ דיוויד. בסעיף 20 הוא טוען שבגלל שחמאס נשבע לחזור שוב ושוב על ה7 באוקטובר, הוא מהווה איום קיומי על ישראל. בסעיף 44 הוא טוען שהוא משוכנע שההתבטאויות מדאיגות של רשויות ישראליות יטופלו על ידי המוסדות הישראלים. בסעיף 36 הוא מתלונן שבית המשפט לא ציין שהנתונים לגבי מספר המתים נתנו על ידי משרד הבריאות שבשליטת חמאס, שהם לא מפרידים בין לוחמים ואזרחים, וקשה להסיק מהם מסקנות.
בקיצור, הטקסט של השופט ברק מרגיש כמו סוכן הסברה מן השורה, כולל שקרים, חצאי אמיתות, אמירות מטעות, וכו'.
מיותר לציין שברק לא מוסיף מהיידע העצום שיש לו כישראלי ודובר עברית, שמודע לשיח היום יומי שמגרד את הקריאות לרצח עם, פעם קצת פחות ופעם קצת יותר, מזה עשרות שנים. או מהידיעה מה ייעשה בישראל למישהו כמוהו, שטיפה מקושר לרעיון של זכויות אדם. הטיעונים שלו דומים לטיעונים שהמדינה שטחה כל כך הרבה פעמים לפניו ולפני מחליפותיו: עוד מוקדם לדון בזה, חזקה על המדינה שתטפל בזה, דוח סודי אומר שאנחנו בסדר גמור, ייעוץ משפטי פנימי אישר, בדיוק אתמול הוצאה הנחיה, וכדומה.
כותב המאמר כנראה יודע את כל זה, ובאוירה הציבורית הקיימת, להגיד שחוות הדעת איננה משפטית ו"מרגשת" זה כנראה הכי קרוב לאמת שהתאפשר לו.
לא במקרה האתוס של יוון העתיקה בנוי על טרגדיות. האומה היונית, על שלל שבטיה, הייתה בעת העתיקה אומה יצרנית, חזקה וגאה, שבמעבר בין עידן הברונזה לתקופת הברזל ספגה שורה של טרגדיות קשות אשר מוטטו ושלחו אותה לעידן אפל בן מאות שנים.
עידן שלם נדרש ליוון כדי להתאושש, ובעידן הזה שורת הטרגדיות האלו הולידו פסימיות מובנת באתוס ההלני, וגם סגנון ספרותי חדש – הטרגדיה היוונית. עלילה בה הסוף המר מוכתב לגיבוריו כבר בהתחלה.
ישי גבריאלי הוא כלכלן בהכשרתו. בין היתר שימש כמרצה במכללה החברתית כלכלית וכתב את הספר "התיאומוניטריזם" על היבטים דתיים בתורת הכלכלה. בעברו הרחוק יותר היה כתב וחבר מערכת בשבועון "כספים" וכן כתב טור בגלובס וקצת בידיעות אחרונות. נהנה לכתוב על מגוון נושאים רחב וכיום מחזיק בלוג בשם "צוקרלך גשפטן" https://zuckerlechgescheft.wordpress.com/ בו הוא כותב מדי םעם על נושאים שמעניינים אותו.
חברי הכנסת כבר מכירים היטב את כוחן של הרשתות החברתיות לקידום מעמדם הפוליטי, ולא מהססים להשתמש בו, גם במחיר של פגיעה בחברה בישראל.
באמצעות ניצול כללי האלגוריתמים ברשתות, המתוכנתים להציף יותר תכנים הפונים לרגש המשתמשים, הן החיובי והן השלילי, חברי הכנסת שואפים להפוך את התכנים שלהם לכמה שיותר ויראליים.
הדר להב היא מרכזת תחום מיומנות ומוגנות ברשת באיגוד האינטרנט הישראלי - מיצירת תכנים בנושאים של שימוש מועיל, מודע ומוגן ברשת לנוער ולמבוגרים, לשימוש הציבור ומקבלי ההחלטות. דוקטורנטית בתחום של פגיעות ברשת, בפקולטה לקרימינולוגיה בבר-אילן - חוקרת את השימושים השליליים והפוגעניים של הרשתות החברתיות, מהפריזמה הסוציולוגית והקרימינולוגית.
"לא חשבתי שבגיל 89 אצטרך להתחיל חיים חדשים אחרי קטסטרופה כזאת. עברנו לצרעה כדי שיהיה לילדים לאן לבוא, אבל זה לא הבית. בארי היה הבית"
בת 89, מוותיקות קיבוץ בארי. אם לארבעה. פונתה לים המלח ומשם לקיבוץ צרעה. אחיה נרצח בניר עוז
הגיע הזמן לומר את דעתך
רוצים להגיב? הצטרפו לזמן ישראל רוצים לפרסם פוסט? הצטרפו לזמן ישראל רוצים לפרסם פוסט ולהגיב לכתבות? הצטרפו לזמן ישראל רוצים שנשמור לכם את הלייקים שעשיתם? הצטרפו לזמן ישראל
- לכל תגובה ופוסט עמוד בזמן ישראל שניתן לשתף ישירות ברשתות החברתיות ולשלוח באימייל
- עמוד הפרופיל הפומבי שלך ירכז את כל התגובות שפרסמת בזמן ישראל
- אפשרות להגיש פוסטים לפרסום בזמן ישראל
- אפשרות להגיב לכתבות בזמן ישראל
- קבלו את המהדורה היומית ישירות לתיבת האימייל שלכם
תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
בנט לעולם לא יודה בזאת , אבל ייעודו ההיסטורי היה לאגף את נתניהו מימין, לנסות לספח את השטחים, להיכשל ואז להישיר מבט אל הימין ולבגוד בו למען טובת המדינה.
אין יותר מי שיעשה זאת בבגידה פוליטית לכן ההיסטוריה תוביל את ישראל למלחמת אזרחים.