לאחרונה מדובר בתחביב של ממש, לחבוט בקורקינטים ורוכביהם. רבים נוטים לייחס איבה כלפי כלל הקורקינטים כמהות הוליסטית. אבל לא כך היא, שכן יש הבדל בין כזה שיתופי לכזה הנמצא בבעלות פרטית, ובכל מקרה זה בכלל לא העניין.
העניין הוא נוכחותו המאסיבית של הכלי החדש במרחב, הקושי להסתגל, וחולשתו של הכלי. קל להתנשא עליו, הוא עלה נידף, חשוף לכל פגע וכמעט הכי איטי בכביש.
דפנה גלפז, אשת תכן וחוקרת תרבות.
מספר ימים לאחר השבעה באוקטובר הבנתי שבנימין נתניהו לא יחזיר את החטופים ושכל ניסיון לפנות אל המצפון שלו ינחל כישלון. כאשר חזרו ההפגנות והעצרות, הכנתי שלט שעליו כתבתי "לביבי אין מצפון" והתחלתי להסתובב איתו בהפגנות.
בעצרת בכיכר החטופים ביקשו ממני להוריד את השלט כי "אנחנו לא פוליטיים", אז עברתי איתו לקפלן.
חנן כהן הוא מפגין סדרתי - רוטשילד, כיכר גורן, בלפור וקפלן (בינתיים). פעיל אינטרנט ותיק - אתר שתי"ל, לא רלוונטי ותולדות הדיגיטל בישראל. חבר הקיבוץ העירוני תמוז בבית שמש.
ארמנים הגיבו בפליאה לאחרונה כאשר בנימין נתניהו מתח ביקורת על טורקיה על כך שלא הכירה ברצח העם הארמני על ידי העות'מאנים לפני מאה שנה.
אחרי הכל, ישראל עצמה נמנעת מהכרה כזאת בשואה הארמנית במשך עשרות שנים, תוך התעלמות מכך שארמנים רבים חשים קרבה ליהודים. האם סוף סוף מתחולל שינוי? עד כמה שזה נשמע נאיבי, אני מייחל לכך שכן.
גריגור הובהניסיאן הוא שגריר ארמניה לשעבר בארצות הברית ובמקסיקו, ושירת כסגן שר החוץ.
הנשיא פרנקלין דלאנו רוזוולט מת במהלך הכהונה הרביעית שלו. יש אומרים שאלמלא מת היה נבחר גם בפעם החמישית. בו ביום השביעו את הארי טרומן סגנו לנשיא. בכהונתו השנייה טרומן נבחר בבחירות. במהלך כהונתו הגבילו בחוק את מספר הכהונות של הנשיא לשתיים. החוק לא חייב את טרומן, הוא היה צריך לחול רק לאחר תום כהונותיו, אך הוא בחר לא להתמודד בפעם השלישית.
אנחנו בסוג של מלכוד. בנימין נתניהו איננו רוזוולט ולדאבוננו גם לא טרומן. כתבי האישום נגד ראש הממשלה מחריפים את השנאה כלפיו מצד מתנגדיו אך מגבירים את אחיזתו בכל מחיר בשלטון ואת התמיכה בו מצד המאמינים בהיותו נרדף.
חוקר ומרצה למשפט פלילי. חבר סגל בכיר בחוג לקרימינולוגיה במכללה האקדמית גליל מערבי, ומנהל המכון לבטיחות במשפט הפלילי. מחבר הספר הקבצן השביעי – רשימות מבית המעצר.
תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ד"ר זוהר. תודה על התמימות. ראש ארגון המחבלים ביבים שקרניהו שרוי כבר שנים בטירוף משיחי. על פיו, ישראל תיחרב אם הוא יפסיק לכהן כראש הממשלה. הדברים נכתבו כאן פעם נוספת הבוקר בידי הפרשן הפוליטי הדגול של אתר זה. שקרניהו לא יתפטר לעולם מרצונו. לא עיסקת טיעון, לא הפסקת משפט, כלום. אל תיפול בפח.
הגיע הזמן לומר את דעתך
רוצים להגיב? הצטרפו לזמן ישראל רוצים לפרסם פוסט? הצטרפו לזמן ישראל רוצים לפרסם פוסט ולהגיב לכתבות? הצטרפו לזמן ישראל רוצים שנשמור לכם את הלייקים שעשיתם? הצטרפו לזמן ישראל
- לכל תגובה ופוסט עמוד בזמן ישראל שניתן לשתף ישירות ברשתות החברתיות ולשלוח באימייל
- עמוד הפרופיל הפומבי שלך ירכז את כל התגובות שפרסמת בזמן ישראל
- אפשרות להגיש פוסטים לפרסום בזמן ישראל
- אפשרות להגיב לכתבות בזמן ישראל
- קבלו את המהדורה היומית ישירות לתיבת האימייל שלכם
תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
חלק מההנאה בללכת ברגל, להבדיל מנהיגה בכביש, זה שלא צריך להיות דרוך ולהיות מוכן כל שניה שאולי איזה רכב יחתוך אותך. אדם יכול ללכת על המדרכה, גם כשהוא שקוע בטלפון וראוה 2 מטר קדימה. במהירות הליכה, זה מספיק, כדי להמנע מהתנגשות באחר.
קורקינט שנכנס למרחב של הולכי הרגל, צריך להתאים את עצמו למסגרת הקיימת. הוא זה שצריך לנסוע במהירות סבירה, שתאפשר לו לעקוף הולכי רגל ולא לצפור ולהפריע להליכתם השלווה של הולכי רגל, בציפיה שהם יקפצו הצידה ויפנו את הדרך להוד מעלתו. לכן אין שום בעיה בהולך רגל ששקוע בטלפון ומעיף מדי פעם מבט כמה מטרים קדימה. זה מספיק להולך רגל שהולך לאט.
אכן יש הגיון רב בסלילת מסלולים לרכבים חשמליים קטנים ובהחלט צריך לקדם את זה, אבל אלו כלי רכב חדשים ולא ניתן לצפות שנתיבי התעבורה יתאימו את עצמם אליהם תוך שנה-שנתיים. זה תהליך שלוקח יותר זמן וצריך קצת סבלנות. האופניים (הלא חשמליים) מחכים בתור הרבה קודם. עד שזה קורה, הרכבים החדשים צריכים להתאים את עצמם לקיים. גם כשמכוניות נכנסו לשימוש, הן היו צריכות בהתחלה לנסוע באיטיות , יחד עם הולכי הרגל, עד שסללו כבישים עבורם.
אם רוכבי קורקינטים ימשיכו להתנהג בבריונות, כשהם רוכבים במהירות על מדרכות, צופרים להולכי רגל, כדי שיפנו להם את הדרך, נוסעים על כבישים נגד כיוון התנועה, חוצים בנסיעה מהירה מעבר חציה, כאילו הם הולכי רגל, משליכים קורקינטים שיתופיים באמצע המדרכה וכו', אז הקורקינטים יוצאו מחוץ לחוק, הרבה לפני שיספיקו לסלול עבורם נתיבים.