לא צריך להמציא את הגלגל
עיר עם 700 אלף תושבים הצליחה להגיע לאפס הרוגים בתאונות דרכים מבין רוכבי האופניים והולכי הרגל. מה אפשר ללמוד מאוסלו? ● לכבוד הקיץ, פירקו בתחנת רכבת רחובות את ההצללה. התוצאה: עוד יותר חם, ועוד יותר חם ● אחרי השרפה ברמת השופט, חיכתה לבעלי החיים אדמה חרוכה ● וגם: אילנאית עירונית. יש דבר כזה, בבאר שבע

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
1. תל אביב עוד רחוקה מאוד מלהיות הליכתית באמת, להלן אוטוסטרדות טעונות שיפור בשליפה :
לה גווארדיה, אבן גבירול, שדרות רוקח ועוד כבישים רחבים ורבים בהם הקדימות להולכי רגל ברמזורים לא קיימת. ברוקח דרושים עוד מעברי חצייה וגם בינוי בצידו הצפוני של הפארק יכול וצריך לעזור.
4. רחובות באר שבע בשכונות החדשות בהחלט ראויים מבחינת כמות הנטיעות. הליכתיות קשור כבר לתכנון הפיזי.
לעומתם, בתי הספר בעיר סובלים מתת תקצוב ממשלתי והעירייה מקצצת לרוב מתקציב הפיתוח, כך מקבלים בתי ספר שמהווים אי חום עירוני ולא מוסד ציבורי ראוי שאמור להוות נקודת מפגש וכינוס.
כולי תקווה שאיוש תפקיד אילנאי טומן בחובו גם סמכויות ותקציבים לשיפור הנושא באופן יסודי.