חברות התעופה בישראל רחוקות ממסלול ההמראה
מאז מרץ, ארקיע קירקעה את כל המטוסים שלה, שלחה לחל"ת 540 עובדים, והבעלים שלה לא ממהרים לקחת הלוואה בערבות המדינה ● בישראייר כבר לקחו הלוואה וחידשו פעילות ● באל על המצב יותר מסובך: יש משקיע שמתעניין בחברה, אך הכיוון המסתמן הוא הכנסת היד לקופה הציבורית והפיכת אל על לחברה ממשלתית, על כל המשתמע מכך: ג'ובים וכרטיסי טיסה ● תעופה במשבר
תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם